19 December 2011

Ex-hero2 gua..

Duduk sorang2 trmenung membuatkan aq teringat zaman kecik2.Mase kecik2 dulu kalau tak merayau xde tujuan aq akan terpacak depan tv tunggu cartoon yg kehebatannya terbawa-bawa dalam mimpiku.Best gile bile nyanyi theme song DRAGON BALL n SAILORMOON yg aq maen hentam je liriknye..yela zaman dulu mane kenal jalur lebar,berukband dan segala yg berkenaan dengan mereka so xbole nak searching2.Time tu aq rase hebat gile r hidup nie..



SUPERMAN spender di luar,terbang sambil pandang bawah mencari orang dalam kesusahan..




BATMAN yg memancarkan simbolnye mau bagi musuh cuak..



DRAGON BALL yg memiliki salasilah keturunan yg unik..



banyak persalinan mamat ni..KESATRIA...BAJAK HITAM!!



POWER RANGERS..last2 mesti ade robot yg macam pakai hydraulic system..



asyik nengok diorang tukar baju..DENGAN KUASA BULAN AKAN MENGHUKUMMU!



"tett..tett..tett..Alamak bateri aq da nak abes!"..tibai2 raksasa pastu terbang ke langit ntah pegi mane..

5 comments:

farahin nasir said...

zaman budakbudak yang menceriakan.. rindusamamasaitu..

Nurrul said...

wahhhh ! hehehe Hero di dunia ke ? ? dalam kartun :P

Zahirah Dzulkifli said...

LOL. tu zaman budak-budak je main. hoho

Marina said...

hehehe...skarang pon ade gak melayan kartun2 ni...

kemey said...

jeng3...hero d mne2