I'M HERE!!ANYBODY HOME?...

Salam ramadhan saudaraku..

Suram memenuhi ruang tempat ku berpijak..
Pensel itu hanya di atas meja kaku tiada bergerak..
Kertas di sebelahnya dibiar putih,bersih tanpa apa2..
diam sepi,diam sepi dan suram sekali lagi..
Tunggu!ada orang berjalan di sana..
Aku memandang pejalan itu yang seakan kosong bagai ruangan ini..
"Lama,usang..Di mana penghuni??"
Dan berlalulah langkah itu dan aku seorang kembali..
Dan akulah yang hanya tinggal untuk mencapai pensel itu menjadi penconteng ruang.


Macam tu lah yang aku rase dengan blog ku sendiri.Wahhh!!rindunyeeee nak tulis kat siniiiii!!!Rindunyeee nak jadi pembaca!!Rindunyeee nak tahu story of life korang semua!!!Apehal la banyak punye rindu ni...
Itulah aku yang suka tenggelam timbul tenggelam timbul tenggelam eh..timbul balik.
Tak kisah la semua tu yang penting aku happy,korang happy dan mereka happy=)

Selamat berpuasa saudaraku.Semoga kita sentiasa diberkati oleh-NYA di bulan yang mulia ini.










0 kate2 korang: