Luahan Hati Seorang Agent Kalsium Peninggi Badan


Ye, saya harus terima hakikat bahawa saya tinggal dan berasal di negara yg penuh makcik pakcik bawang...dan saya dah lama terima hakikat ini. Bila kita sebut pasal makcik bawang, dalam otak sudah terbayang NEGATIF yg mereka bawa.

KECAMAN...itulah negatifnya.

Masalahnye tak bertempat. Kecam secara memkhinzir buta, itulah profesional skill dalam resume makcik pakcik bawang.

Malangnya, sejak saya menjual Kalsium Peninggi Badan Tiens, ramai pelapis makcik pakcik bawang yg saya jumpa iaitu pemuda-pemudi bawang. Mereka hentam produk saya. Mereka hina produk saya. Mereka kutuk produk saya. Mereka kecam saya dan produk saya tanpa berilmu.




Makcik B: "Umur 40 tahun boleh tambah tinggi...tak habis2 nak menipu!!"
Tuduhan ini boleh dipakai 20 tahun yg lalu ketika R&D masih mundur macam otak makcik sekarang...

Pemuda B: "Gambar macam edit...mana ada produk bole tambah tinggi!!"
Pegi edit otak dan perangai tuan hamba dulu...

Encik B: "Jangan percaya la...saya dah try dulu tak menjadi langsung!"
Pemilihan set tepat ke? Original ke idok? Ikut guide ke idok?


Golongan seperti ini fikirannya berkonsep tertutup terlingkup. Walau explain pakai science formula tahap Albert Einstein pun mereka tak kan terima. Saya tahu dan saya faham mungkin produk peninggi badan Tiens masih baru di pasaran Malaysia. Dan biasalah netizen Malaysia, kalau benda baru lepas tu pelik pulak tu, haaa...bersedialah utk dikecam.




Saya tak peduli dan saya tak kisah. Yang saya kisah kenapa lah mereka tergolong dalam golongan orang-orang yg rugi. Terlalu rugi kerana mereka tidak ambil initiative dari produk yg hebat ini. Helok2 hakak nak bagi produk peninggi dia pergi kecamnye. Teruskanlah dengan ketinggian sedia ada ekau tu. Yg dah tinggi takpe lah, yg tak tinggi tu ekau tengok aje la orang lain tinggi ye.

Walau ape pun kecaman saya tetap berdiri teguh dengan produk Kalsium Peninggi Badan Tiens. Sudah banyak kesaksian dan testimoni dari customer saya sendiri yg telah berjaya tambah tinggi. Ini sudah cukup membahagiakan saya. Buat ape saya ambil port dengan cakap-cakap orang dari golongan negatif...wasting my time.

Jadi kepada anda yg positif dan berminat dengan Kalsium Peninggi Badan Tiens, boleh terus whatsapp saya di 011-1638 6117 sekarang. Saya akan jelaskan dengan terperinci termasuk testimoni from previous customers. Produk yg terbukti berkesan seawal 10 hari tanpa kesan sampingan kerana bahannya adalah 100% semulajadi, setanding dengan harganya.




To all makciks and pakciks bawangs, teruskanlah mengupas bawang anda...















1 kate2 korang:

Anonymous said...

It's impressive that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our argument made at this place.