Cantik dan sihat dengan Maixara


Maixara adalah salah satu produk kecantikan yang semakin mendapat tempat dalam kalangan wanita. Kawan-kawan pon dah try dan terbukti produk ni memang berkesan. Aq pon nak try produk ni tapi tak boleh sebab aq da consumed Aurawhite. Malas nak tukar-tukar, lagipon aq memang puas hati consumed Aurawhite hehe..

The first thing yang paling obvious bile korang guna Maixara ialah musuh korang tak kan menampilkan dirinya. Sape lagi musuh korang tak lain tak bukan si jerawat ni hehe..
Warna kulit pon lebih sekata dan lebih cerah dari sebelumnya. So, bila kulit semakin cerah parut di muka akibat jerawat yang korang duduk usik tu pon akan pudar. Good news for those yang suka gentel jerawat kerana tangan tak boleh duduk diam hehe..
Liang pori pon akan semakin mengecil tau. So, tak perlulah korang rasa down bila compare wajah korang dengan orang laen. Semua orang boleh tampil cantik yang penting usaha dan cara kita menguruskan diri. 

Emma Maemmbong duta Maixara


Shasha pon pilih Maixara..Anda bila lagi?



Antara kelebihan Maixara

Jika berminat boleh order Maixara Miracle Essence sekarang. Harga murah dan berpatutan. SMS/Whatsapp 01126006118 (kemey).



Maixara Miracle Essence RM 100



1 kate2 korang:

Unknown said...

hai there :) sorry baru berpeluang nak online. Actually i was waiting for you msg kat facebbok :) huhuh